2011-11-18
22:16:37

So long..

Jag kommer lägga ner här..
Efter åtaliga försöka att göra vettiga inlägg så blir det bara pannkaka av det mesta. På något sett kändes tanken att dela med mig av känslor ganska skön. Att få folk försöka förstå. Men det finns fortfarande en spärr som sätter stopp för det allra innersta och egentligen kanske det mest väsetliga. Jag har inte heller någon lust eller ork att dela med mig av "Vardagen" då jag inte riktigt vet vart jag är.. en konstig känsla att förklara. Hur som helst så känns det som att bloggen inte längre uppfyller något syfte. Kanske återkommer jag en annan dag, när förvirringen inte är så total.. men inte en på ett tag.

Ha det så bra! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: