2011-10-28
19:29:26

Lite av varje.

Dagarna går, men det känns ändå som jag står kvar på samma dag. Psyket står fortfarande inställt på att det är våren 2011 och sträcker sig aldrig längre än den 11 juni 2011, där tar det stopp. Verkligheten säger ju dock något helt annat och när jag kollar i almanackan på vad jag gjort dom senaste månaderna så har jag svårt att förstå allt, all den tid som gått. Vadå? har det hänt på riktigt? Ska jag inte till Uppsala imorrn och hälsa på henne? Går fortfarande runt i samma bubbla..

För att berätta lite om det som tydligen är verkligheten då. Studenttorsdagen som jag pratade om förut ägde ju rum förra veckan och den blev rikigt lyckad! Mycket folk på gott humör. Hade dessutom min fina Sarah här på besök vilket gjorde allt så mycket bättre och det var skönt att få stänga av alla känslor och ignorera dom för en kväll, för att bara må bra tillsammans med vännerna som hela tiden funnits vid min sida. Nästa studentfest är inplanerad och tror på ännu en succé med det nya temat! Längtar redan efter att få börja promota.

Det mesta just nu består av plugg och lite jobb. Träning när det hinns med, nu är jag precis hemkommen från ett underbart Challange-pass! Jocke som tränar oss är grym! Träningsverken för helgen är helt klart fixad.


Iphone bilder i mörker har väl ändå
sin charm ändå ;) ..eller?



Live in the present, and make it so beautiful
that it will be worth remembering.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: