2011-10-28
15:14:01

Systra mi

Det kom ett brev från min syster 
Jag inte sett på många år 
Hon skrev jag var hennes ängel 
Med hängseljeans och långt blondt hår 

Hon sa jag längtar tillbaka 
Min tid är räknad snart checkar jag ut 

Hon var min tvillingsjäl 
Med dolda ögon av mascara 
Hon höll mig I sin hand 
Jag var för ung för att försvara 
Men jag sa vänta ni bara 
Var rädd om hennes minne ni som vet.. 
[ Lyrics from: http://www.lyricsfreak.com/p/patrik+isaksson/till+min+syster_20788788.html ]
Minns vi smög runt I nattrafiken 
Allt för en fix en stund av ljus 
Var har du varit sa polisen, vi lyser henne nu 

Snälla ta min hand igen 
Nu är jag stark nog att försvara 
Låt mig leda dig tillbaka 
Låt himlen vänta, stanna kvar hos mig


Kära syster hör du mig?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: