2011-08-22
12:39:22

Huller om buller - Allmänt kaos.

Det är mycket fram och tillbaka nu. Känner att jag har NOLL koll på ALLT. Avesta och Västerås. Har varit en sväng till Stockholm och hälsat på Henke också. Hade en toppendag på grönan och Milads familj bjöd på en utsökt middag! Älsk flyttar till Paris nästa helg så jag planerar att tillbringa mycket tid med honom den kommande veckan.

Har även kommit igång med fotbollen igen. Har inte spelat något sen förra sässongen, men nu har jag skrivit på och blivit spelklar för Avesta DFK. Hade borta match igår mot Mora och vi tog hem en seger med 0-2. Det innebar att vi drog ifrån lite i serieledningen. Segertåget tuffar på. Vi bar sorgeband för klubbens Sune och jag hade även mitt vita band för Elin. Tanken var att det vita bandet bara skulle vara med på min debut, men tror det kommer få vara med serien ut. Det känns bra att ha det där, det känns bra att ha något som symboliserar att hon är med.

Det finns så mycket minnen överallt, vart man än vänder sig, vad man än ser och hör. Vägen mot och från Mora igår, förbi Falun var riktigt tung att åka igen.. Minnena och känslorna från den där dagen, den 11 juni, gjorde sig påminda och spelades upp i mitt huvud om och om igen. Även min senaste resa till Mora var tillsammans med Elin. Så mycket minnen överallt.

Fastnade i Elins dagbok.. Det gör så ont att läsa hennes alldelles egna ord.

16/4 -2011 "Tänk att en dag kommer allt bli bra, det känns så ofattbart just nu. Samtidigt blir jag så fruktansvärt lycklig när jag tänker på den dagen då allt kommer att bli bra."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: