2011-10-01
15:50:24

Snabbresumé.

Trots alla mina deprimerande inlägg som kommer om vartannat, så försöker jag leva ett någorlunda "normalt" liv också. Jag jobbar och pluggar dagarna i ända och när tiden räcker till umgås jag med vänner. Sitter på tåget flera gånger i veckan för att ta mig mellan Avesta och Västerås. Har ägnat lite tid till fotbollen igen i slutet av somaren och målet för laget blev uppfyllt. VI VANN DIVISION 3. Förra helgen säkrade vi ett kontrakt i tvåan till nästa sässong, DET känns helt fantastiskt. Lite tid har även lagts på att angagera studentfest tillsammans med lite vänner. Så den 20 oktober är det STUDENTTORSDAG på PocoLoco i Västerås (lägger upp mer info om det i ett annat inlägg). Har dessutom ÄNTLIGEN TATUERAT mig! Jag och Elin pratade länge om att göra något tillsammans, men vi kom inte riktigt fram till det riktigt perfekta ordet, en klockren meningen eller någon symbol som verkligen symboliserade oss. Utan att det var för uppenbart.. och sen blev hon ju sjuk.. Men nu har iaf jag gjort en symbol för henne. Jag fullkomligt älskar den. Ska lägga upp en bild när jag kommer hem till Avesta igen och kan fota med Elins systemkamera som jag lagt lite smått beslag på tills hennes sambo (som gav den till henne) ropar efter den.


(Underbara cambilder..)



Vänder ut och in på sommaren.
Blir inte sams med den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: